Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr313.8.2019Dnes přidány na předobjednávku Tatry 138 a 148 od SSM v různých provedeních.... arr38.7.2019Škoda 706 RO od IXO skladem a ihned k odeslání.   ... arr36.7.2019Zhruba za tři týdny přijde na sklad nečekaná novinka - dakarská Buggyra, tentokrát ve věrohodné... arr36.6.2019Očekávaná novinka - Tatra 603 A sanitka od Autocultu - bude cca za tři týdny na skladě... arr34.5.2019Přidány novinky na předobjednávku od Neo a Sun Star. Za pozornost stojí zejména: Peugeot 206 z... arr310.4.2019Dnes naskladněny Phoenixy od Tatra Buggyra Racing team... arr313.3.2019přidána nákladní Tatra 23 v 1:43 od Autocultu.... arr32.3.2019Přidány chystané novinky od IXO / Trofeu.... arr3Tatra Buggyra Racing TeamDnes přidány dakarské speciály domácího týmu Tatra Buggyra Racing Team 2018 a 2019.... arr39.2.2019Přidána stovka modelů 1:43 od různých výrobců -Brumm / Eligor / Neo / Trofeu a další.... arr330.1.2019Dnes přidány Tatra horké novinky od Schuco 1:43.... arr328.11.2018Dnes naskladněny Tatry 815 S3 a V26 od Premium ClassiXXs.   ... arr327.10.2018Přidány modely Start Scale Models, Nash Avtoprom, Look Smart a BoS Models a další... arr325.10.2018Přidána řada předobjednávkových modelů včetně tramvají Tatra T3 a T4   ... arr36.10.2018Dnes naskladněn model UAZ 452 v barvách armády ČSSR.   ... arr321.9.2018Tatra Phoenix v zelené barvě NASKLADNĚN ... arr318.9.2018Dlouho očekávaný model Tatry Phoenix v zelené variantě je na cestě na sklad, naskladnění proběhne... arr313.9.2018Dnes naskladněny Tatry Phoenix v béžovém provedení a rallye modely IXO ze sezóny 2018.... arr35.9.2018Dnes přidány novinky od Neo a IXO a Sun Star.... arr313.8.2018Přidány novinky Východního bloku od výrobce Premium ClassiXXs.... arr310.8.2018Dnes přidány novinky od IXO a Neo. České srdce potěší hned dva kousky - Tatra T600 Tatraplan a... arr39.8.2018Dnes naskladněny očekávané novinky od IXO WRC 2017 / 2018 včetně Kopeckého Fabie... arr321.7.2018Dnes přidány novinky IXO 1:43 včetně slavné Škody 130 L z rallye Monte Carlo 1987.... arr329.3.2019A je to tu - Tatry 128 od Premium ClassiXXs dnes naskladněny !!!... arr319.7.2018Přidány stovky novinek od nejrůznějších výrobců v měřítku 1:43.... arr33.7.2018Přidány na předobjednávku nové Tatry 128 a 805 Kačeny od Premium Classixxs.... arr32.7.2018Dnes naskladněn model traktoru Zetor Super 50 od Atlasu.... arr31.7.2018Přidána řada novinek od Corgi Vanguards, IXO, Premium CLassiXXs, Neo či Trofeu.... arr312.6.2018Dnes naskladněna očekávaná novinka od Autocultu - Tatr 603A... arr39.6.2018Přidány desítky novinek v měřítku 1:24  -Welly, Bburago, Motormax, Rastar, Maisto... arr36.6.2018Dnes přidány novinky 1:18 od GT Spirit / Paragon, Norev a iscale.... arr32.6.2018Do eshopu přidána řada modelů 1:43 z východního bloku a dále Oxford, Neo a Trofeu.... arr31.6.2018Dnes přidány zajímavé novinky od First43 - vozy japonské produkce.... arr325.5.2018Dnes přidány chystané novinky od značek Neo a IXO....

KONTAKT

Jan Patera - Ráj autíček
Antonína Pacovského 259
26753 Žebrák
tel: +420 604 816 772
raj-auticek(a)email.cz

do 24 hodin

naše cena 319 Kč
naše cena 425 Kč
naše cena 519 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY » Reklamační řád

Reklamační řád

Jméno a příjmení: Jan Patera
Sídlo: Antonína Pacovského 259, 26753 Žebrák
Identifikační číslo: 76642241
DIČ: CZ8508130741

Zápis živnostenském rejstříku: MěÚ Hořovice, č.j. ZIV/404/2010/V/3
(dále jen „Prodávající“)

pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese http://www.raj-auticek.cz/

Kontaktní údaje Prodávajícího:
Kontaktní adresa: Antonína Pacovského 259, 26753 Žebrák
Kontaktní e-mail: raj-auticek@email.cz
Kontaktní telefon: (+420) 604816772

  1. Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

  1. Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Prodávající obdržel od Kupujícího reklamované zboží.

  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  1. U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Pokud je v záručním listu nebo přímo na zboží uvedena delší doba než podle předchozí věty, uplatní se tato delší doba. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.

  1. V případě, že se v průběhu záruční doby nebo v průběhu doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

  1. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

  1. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.

  1. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.

  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.

  1. Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na Kontaktní adresu Prodávajícího, do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího.

  1. V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

  1. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Opotřebením způsobeným běžným užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií a akumulátorů. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.

  1. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
    • Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně.
    • Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

  1. Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

Tento reklamační řád je platný a účinný od 27.5.2015.